Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk 2TB SATA III - jaki?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk 2TB SATA III - jaki?
From: mr misio de grizzly <mrmisiodegrizzly-news@termo-i-pile.com>
Date: Sun, 28 Sep 2014 23:44:12 +0200
W dniu 28.09.2014 o 21:27, OMSON pisze:
Jaki dysk 2TB SATA III do ogólnego zastosowania jest obecnie godny
uwagi? Czy taki Seagate, to dobry wybór (mam obecnie Samsunga F1 1TB do
takich celów, ale raz, że kończy się na nim miejsce, a dwa - chyba
przełożę go do kompa ze starszym interfacem SATA II):

http://proline.pl/?p=SEAGATE+ST2000DM001

Rozważałem.

Ale w koncu kupilem 3TB czyli ST3000DM001

Dziala. Dosc szybki jest. Duzy, u mnie podzielony na dwie rowne partycje - dla malkontentów: bo tak! (aby zachowac wsteczna kompatybilnowac w kilku programach, co mialy wczesnie dane na 2 roznych fizycznie dyskach z roznymi literkami).

Polecam :)

--
Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

http://fb.com/termopilecom