Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pecet WYMAGA do pracy podpiętego kabla HDMI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pecet WYMAGA do pracy podpiętego kabla HDMI
From: Z_D <aquarius@aqua.pl>
Date: Sun, 28 Sep 2014 15:55:12 +0000 (UTC)
W artykule <m097da$h3b$1@node1.news.atman.pl> RadoslawF napisal(a):

> Wygląda jak problem z konfiguracją czyli ustawianiem na czym
> ma wyświetlać.

W panelu sterowania karty (Nvidia),w lini:sterowanie wielu monitorów
zaznaczony był standardowy kompa(iiyama) i mój Samsung TV.
Gdy odznaczyłem Samsunga,wypięcie kabla TV nie zgasiło monotora.
Podpiąłem kabel ponownie.
Niestety,taka opcja nie posyła obrazu z kompa na TV (z "wyhaczonym" TV)

Wniosek:
1.jesli chcę mieć obraz z kompa na TV, trzeba się zgodzic na to,
 by były dwa odbiory obrazu z karty graf.(tzw.wiele monitorów)
2. gdy "przeszkadza" :) kabel HDMI, trzeba wyhaczyć w karcie Samsunga.

Rozpoznane.  Wiadomo czego się trzymać.
Dzięki RadoslawF za podpowiedź.
:)

--