Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komp pada w dziwny sposób

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komp pada w dziwny sposób
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sun, 21 Sep 2014 23:50:38 +0200
W dniu 2014-09-21 14:28, the_foe pisze:
W dniu 2014-09-20 o 08:59, fifak pisze:
Objaw jest taki: komp całkiem nowy (2lata), od jakiś 3 miesięcy
(pierwszy przypadek) ale teraz coraz częściej po włączeniu kompa
wentylator w zasilaczu (full obroty) a komp nie wstaje.
Mija pare minut/sekund (czasami) wentylator spowalnia i komp zaczyna się
uruchamiać. Później chodzi już cały dzień bez problemu aż do dłuższego
wyłączenia (minimum godzina). Objaw jest coraz częstszy i czasami komp
zupełnie nie uruchomi się.

Miałam kiedyś podobny przypadek, ale mi padał zasilacz.

Typowy objaw dla spadku pojemności kondensatorów elektrolitycznych.
Napięcia będą ok, ale co raz nizsza moc chwilowa - tuz po włączeniu nie
bedzie w stanie zapodać odpowiedniej liczby amperów. Brakująca moc
ucieka jako temperatura stad duze obroty wiatraka.

--
animka