Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Temperatury przy podkrecaniu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Temperatury przy podkrecaniu
From: RkJ <nomail@nospam.kropka.kom.pel>
Date: Sun, 21 Sep 2014 10:51:39 +0200
Witam

Dostałem nieco leciwy już sprzęt na LGA755 z E5300. Chciałem się pobawić w
podkręcanie ale nie do końca
wiem jak to jest z temperaturami. Tcase tego procesora to 74 stopnie. Jak ta
temperatura ma się do temperatury
samego rdzenia i rdzeni. Przy testowaniu stabilności rdzenie maja zawsze
większa temperaturę niż sam cpu.
Czy mam uważać żeby nie przekroczyć 74 stopni dla temperatury cpu a rdzenie
mogą mieć więcej?
Jeszcze jedna sprawa. Zauważyłem że rdzeń 1ma zawsze większą temperaturę niż
rdzeń dwa. Czy jest to coś
nadzwyczajnego przy podkręcaniu czy może radiator źle przylega do procesora?

  • [PECET] Temperatury przy podkrecaniu, RkJ <=