Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komp pada w dziwny sposób

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komp pada w dziwny sposób
From: fifak <fifak@oniet.pl>
Date: Sat, 20 Sep 2014 15:17:29 +0200
U mnie zawsze przy starcie wentylator chodzi na pełnych obrotach, a
potem się uspokaja. Miałem zblizone objawy. Wymieniłem 3 elektrolity na
płycie głównej (chyba miały po 3300uF) i jest na razie OK.

ale chodzi o wentylator zasilacza bo innych nie mam w komputerze (wszystko pasywne)

na razie sklecam jakiś prowizoryczny układ z 3 żarówkami samochodowymi na każdą linię +12 +5 +3.3 żeby odpalić ten zasilacz bez kompa i sprawdzić czy też ma takie objawy

a jeżeli to zasilacz to gdzie szukać usterki?

wiem że mogę kupić za 50zł nowy ale chciałbym się pobawić i naprawić