Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD a obudowa Chieftec

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD a obudowa Chieftec
From: Dawid <xxx@neostada.pl>
Date: Mon, 15 Sep 2014 14:39:15 +0200
W dniu 2014-09-15 14:34, Chris pisze:
W dniu 2014-09-15 14:18, Dawid pisze:
W dniu 2014-09-15 13:59, Chris pisze:
W dniu 2014-09-15 13:39, Dawid pisze:
W dniu 2014-09-15 12:09, Chris pisze:
W dniu 2014-09-15 10:36, nadporucznik pisze:
Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2014-09-15 09:55, nadporucznik pisze:
Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości

To ciekawe dla czego 90% NAS-ów ma dyski w pozycji pionowej.

Chyba twoje poprawianie szwankuje, u mnie jest dobrze.

Dlaczego więc piszesz błędnie "dla czego"?

Bo tak ładniej wygląda :)

Raczej kłuje w oczy.  :(

Ale ORT to to nie jest a taki głównie miałem błędy :)

ale analfabetyzm jest dalej, tego nic nie zmieni.

Lepiej być analfabetą niż debilem jak ty i tego też nic nie zmieni.

ponoć masz mnie w kfie cały czas, nawet tego nie umiesz ustawić dobrze?

Trzeba byś debilem żeby nie widzieć że ktoś pisze z różnych komputerów i
czytników :)
Poza tym starałem się dać ci szansę bo czasami potrafisz pisać z sensem.

debil nie potrzebuje szans, sio do szkoły. gupie te twoje tumaczenia.