Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] xp / win7 = 2x większa maks. głośność?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] xp / win7 = 2x większa maks. głośność?
From: the_foe <the_foe@wupe.pl>
Date: Sun, 14 Sep 2014 16:17:38 +0200
Zmieniłem desktopa i takze system. Co mi się od razu rzuciło to dzwiek. Wczesniej przy wszystkim na maksa dzwiek na słuchawkach był na takim poziomie, ze w krótkim czasie straciłbym słuch. Dlatego głowny suwak systemowy miałem ustawiony w ok 3/4 a w smplayerze max 40% w winampie 50%. W siódemce mam wszystko na maksa + normalizacja dzwieku (ktora nieco podbija głośność) i dzwiek ma głośność komfortową, ale zaszaleć juz nie mogę ;) Myslałem ze to kwestia słabej integry, ze słabe stało się jeszcze gorsze wiec machnąłem ręką. Jednak, ten sam efekt wystepuje na laptopie, bez zadnych zmian sprzetowych. Na XP max dzwiek dochodzi do fizycznej granicy głosniczków, tak ze charczą i zniekształcają dzwiek, a na win7 max glosnosc dzwieku to ok 50% tego z XP. Sterownikli oczywiscie aktualne ze strony producenta. CZy jest jakaś możliwość zmuszenia systemu do większej głośności, jakies ukryte funkcje np. przez rejestr?
--
@foe_pl