Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] laptop do pracy 2500zl

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] laptop do pracy 2500zl
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Fri, 12 Sep 2014 20:54:00 +0200
Warto dopłacić kilkaset zł do Della Latitude (w porównaniu z podobną
konfiguracją wewnętrzną innej firmy)?

Delle akurat są jedne z najtańszych przy zbliżonej konfiguracji (jak porównasz wszystko dokładnie). Kiedy wybierałem, jaki laptop kupić, nie zauważyłem jakiejś konkurencji dużo atrakcyjniejszej cenowo. Zresztą już sam wymóg matowej matrycy zawęża poszukiwania drastycznie :)

Plus jednak chyba przyzwoita obsługa gwarancyjna (laptopy lubią się psuć). Poczytaj o problemach z serwisowaniem różnych marek. Na ogólnym tle na plus odstaje HP (potwierdzam z doświadczenia osobistego) i właśnie Dell (tu tylko polegam na opinii innych, u mnie na razie wszystko działa).