Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] SSD a obudowa Chieftec

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] SSD a obudowa Chieftec
From: Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl>
Date: Wed, 10 Sep 2014 21:04:33 +0200
Kupiłem na Allegro(4573718938) dysk używany przez 2 miesiące za 333+13 zł. W zestawie były "sanki do montażu we wnęce 3,5 cala". Dyski w obudowie Chieftec dodatkowo obejmuje się plastikowymi obejmami i wsuwa. Takie obejmy dla dysków mają po dwie śrubki z każdej strony, jednak SSD wraz z kawałkiem blachy do montażu jest krótsze na tyle, że mogłem przykręcić tylko jedną śrubkę z każdej strony i teraz SSD jest pochylone , to tak bardzo nie przeszkadza, ponieważ to nie dysk mechaniczny, ale jakie są możliwości montażu SSD w obudowach Chieftec?