Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Obudowa ze stacją dokującą i USB 3

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Obudowa ze stacją dokującą i USB 3
From: "R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl>
Date: Tue, 9 Sep 2014 00:14:57 +0200
Dnia Sun, 07 Sep 2014 16:54:53 +0200, Roman S. napisał(a):

> Może Cooler Master CM 690 II Advance USB 3.0 ?
> http://www.coolermaster.com/case/mid-tower/cm-690-ii-advanced-usb3/

Troche pozno, bo juz kupilem, niemniej dzieki.
Wybralem BitFenix Ghost. Ale ten CM tez fajny, jakos nie trafilem na niego,
moze i jego bym kupil...
Poki co jestem zadowolony z Ghosta, byl troche tanszy od tego CM, dodatkowo
jest mocno wyciszony (sciany i przod wylozone grubymi matami). oraz posiada
3 filtry przeciwkurzowe. Jedyna wada jak na razie to dosc mocne narzewanie
sie dysku w kieszeni na gorze obudowy, do 50*C. Ale gdy sie otworzy "klapke"
to jest troche lepiej.

--
pozdro
R.e.m.e.K