Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk do lapka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk do lapka
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 8 Sep 2014 23:31:51 +0200
Dnia Fri, 05 Sep 2014 23:05:00 +0200, z napisał(a):

> O masz :-) Po co pchać się w PRO i nową płytę główna z prockiem zamiast
> kupić Evo i cieszyć się każdą sensownie wydaną złotówką.
> Tak wiem.. Złote kable, brak kompresji jpg, najnowsze kości pamięci
> robią jakiś promil różnicy ;-)

Dude. Mam w tej chwili Core 2 Duo E8400 @3,9 GHz + 8GB ramu. I przy okazji
skład 140-stronicowego katalogu, gdzie podlinkowane grafiki ważą - bagatela
- ponad 45 GB. Więc nie pisz mi proszę, czy mam się sens pchać w nową płytę
główną i nowy procesor, OK?

Tego Samsunga 840 Pro już mam, więc…

> Spróbuj nie bądź zatwardziały wrogiem postępu. :-)
> Zakładałem SSD do kompa z Twoim prockiem. Był szybki ale dopiero wtedy
> przeszedł w "nadświetlną".

Tak tak. InDesign przejdzie w Warp 9 i PDF generować się będzie nie w
okolicach 10 minut (korzystając z dwóch dysków 7200 rpm w RAID0), tylko
zejdzie do 3 sekund. A potem się obudzisz…

> Teraz pracuję na I7 z HDD. Masakra jakaś. Wygodniej mi się pracuje na
> domowym lapku.

W fabryce siedzę przy iMaku z C2D 3,06 GHz i jednym dyskiem - jak na mój
gust 5400 rpm. Co Ty wiesz o masakrze. ;D

[ Na żonę należy wybierać tylko taką kobietę, jaką by się wybrało na       ]
[ przyjaciela, gdyby była mężczyzną.                      (Joseph Joubert) ]