Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] asrock b85m pro 4 i i7 4770 padło

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] asrock b85m pro 4 i i7 4770 padło
From: "ww" <ww@o2.pl>
Date: Mon, 1 Sep 2014 09:08:10 +0200
Witam. Komputer się wyłączył i już się nie uruchamia. Wykluczyłem wszystko oprócz
płyty i procesora. Wygląda to tak:

Przez jakiś czas żadnej reakcji na przycisk na obudowie, potem nagle za którymś razem ruszą wentylatory i czasem nawet pojawi się ekran uefi, ale po max 5 sekundach wszystko sie wyłącza. Czasami wentylatory wyłączają się już po 2 sekundach żeby po kolejnych 2 znowu się na chwilę włączyć i tak w kółko. Trudno powiedzieć ile w tym efektu uszkodzenia a ile mechanizmu regulacji obrotów w zasilaczu i na procesorze. Zdarza się też, że pisknie dosyć
niskim tonem, wyłaczy, znowu włączy, znowu pisknie...

Jak wyciągnę procesor to brak reakcji (chociaż pewnie w nowoczesnych systemach tak ma być), bez pamięci piszczy jakby nie było pamięci ale teraz nie mogę sobie przypomnieć czy system (w sensie płyty i procesora a nie systemu operacyjnego oczywiście) normalnie czy też dopiero za którymś razem.

Jakaś wróżka zgadnie z czym może być problem ? Płyta jest niby na gwarancji, procesor po gwarancji niestety.