Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] przestali produkować dyskietki?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] przestali produkować dyskietki?
From: bartekltg <bartekltg@gmail.com>
Date: Wed, 27 Aug 2014 19:54:25 +0200
On 27.08.2014 19:42, marfi wrote:
Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ltkdo5$u6t$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 2014-08-26 22:44, Poldek pisze:
platformowe głupki wrote:

Ktoś tu wie czemu nigdzie nie można kupić dyskietek Verbatim 3,5"?

Nie wiem, ale zgaduję, że zapotrzebowanie było bliskie 0 i nie opłacało
się sprowadzać i magazynować. Do czego dziś jest potrzebna dyskietka 3,5
cala? Miała pojemność chyba ok. 1,44 MB...

Nie wiem do czego ale ciągle się sprzedają.

  BTW - czy są dostępne nowe  720kB?

Chyba fizycznie była takie same i wysatrczy sformatować jako 720.

Przeglądam wiki, i wychodzi, ze były też dyskietki jeszcze raz
zagęszczone, do 2.88, oraz nowe, choć fizycznie podobne
http://en.wikipedia.org/wiki/SuperDisk    120MB!

pzdr
bartekltg