Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka niewielka karta z OpenCL?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka niewielka karta z OpenCL?
From: sphinxozo@gmail.com
Date: Mon, 18 Aug 2014 00:41:46 -0700 (PDT)
W dniu niedziela, 3 sierpnia 2014 12:00:48 UTC+2 użytkownik Borneq napisał:

> Może RADEON HD 7750, zużywa tylko 55 wat, czy pójdzie na zasilaczu 350 wat?

Jak zasilacz markowy to bym się specjalnie nie martwił, może to dziwne ale
przez rok używałem na sfx silverstona w SuGO S05 miałem i5 2500 + najpierw gtx
460, potem gtx 660 oc :)

A w końcu ponieważ miałem podobne założenie do twojego zmieniłem na hd7770
(club 3d odradzam każdemu , działała ok ale była piekielnie głośna) by finalnie
skończyć na twinrazor hd7790 i to jest optymalna karta do tego zestawu.

Marcin