Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] laptop jako jednostka centralna?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] laptop jako jednostka centralna?
From: miab <miwa14@wp.pl>
Date: Fri, 15 Aug 2014 18:09:32 +0200
W dniu 2014-08-15 o 14:26, PiteR pisze:
the_foe pisze tak:

Chciałem dokupic nowe bebechy, ale człowiek sie starzeje i hałas
wentylatorów troche zaczyna doskwierać ;)
Myślę więc o kupnie laptopa który w 99% ma działać jak jesnostka
centralna PC

Już miałem laptopa jako pc i zajmował miejsce (no chyba że stał jak
książka), grzał się zamknięty i tylko to że miał pilota umożliwiało
jego włączenie bez otwierania.

> Teraz mam ssd, BeQuiet i boxowy wiatrak Intela i nie słyszę komputera.

Mój(laptop) też zajmuje miejsce książki, którą podkładałem pod monitor,
czyli w zasadzie klasyczna PC-et:
http://pl.wikipedia.org/wiki/IBM_PC#mediaviewer/Plik:IBM_PC_5150.jpg
nie grzeje się zamknięty, włącza się bez otwierania i to dość szybko(bo z uśpienia).
I jakoś go nie słyszę.
Tylko mniej żre prundu, i pewnie pare razy mniej kosztował bo ma uszkodzony ekran.

miab