Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Bateria a praca na zasilaniu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Bateria a praca na zasilaniu
From: Chris <actchris@gazeta.pl>
Date: Tue, 05 Aug 2014 14:39:49 +0200
W dniu 2014-07-19 12:00, Budzik pisze:
Pacjent to lenovo X220 (bodaj i5)
Ostatnio bardzo duzo pracuję na nim w domu na zasilaniu (czesto włączony
24h na dobe)

Pytanie: czy takie uzytkowanie szkodzi baterii?

Ja zabiłem baterię w ten sposób, żałuję że nie kupiłem jakiegoś szrota jako zamiennik.

Wolałbym aby praca na zasilaniu odbywała się z pominięciem baterii ale z
drugiej strony nie chce jej wyciągać bo wiadomo - jakiś zanik napiecia i
komp się wyłącza.

Kup jakąś starą używaną na alledrogo byle te 10 min pochodziła i po problemie.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl