Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Obieg powietrza w obudowie - sugestie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Obieg powietrza w obudowie - sugestie
From: "liryczny podmiot" <ummagumma@microsoft.com>
Date: Fri, 15 Aug 2014 20:37:29 +0200
żę
Użytkownik "zil0g"
> *liryczny podmiot* wdusil[a] knefle:

Przód i boki mają filtry przeciwkurzowe - wystarczy raz na rok zdjąć przedni
i boczny panel i wymyć gąbki oraz przepędzelkować wiatraki kurzawką.
A resztę robi fizyka (nowa;)

Najleiej utworzyc osobne kanaly dla procka i grafiki usuwajace cieple powietrze
z obudowy. Wymaga troche robotek recznych i jest niezbyt ciche.
Ale wtedy dysk pracuje w nizszej temp.

Bawiłem się i w to - ale w czasie gdy podgrzewało mi obudowę hd 4850. Wymieniałem wentyle, pasty, gdzie się dało montowałem radiatory i bez przerwy monitorowałem temperatury. Kobieta powiedziała, że jestem jak bohater Cervantesa, bo ciągle walczę z wiatrakami. Potem zszedłem do takiego poziomu, że różnica przestała być istotna, więc ustawiłem wszystko na półautomacie i chodzi to wolno i cicho a rozpędza się w naprawdę wielkim stresie, ale też tylko na karcie graficznej i procesorze. Reszta nie ma aż takiego znaczenia. W tej obudowie ( cooler master - zasilacz też na górze) skończyły mi się już patenty. Następna będzie w rodzaju silentium gladius i wtedy pewnie zacznę od początku;)

--
LP