Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] laptop jako jednostka centralna?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] laptop jako jednostka centralna?
From: "zhbick" <kein@spam.de>
Date: Fri, 15 Aug 2014 11:03:42 +0200
Użytkownik "the_foe" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lskh88$2np$1@news.dialog.net.pl...

Monitor mam z DVI, rozumiem ze HDMI->DVI to zaden problem?

Działa bez problemu

I tu najwazniejsze pytanie, czy jakies zintegorawne grafy potrafią klonować ekran z różnymi rozdzielczosciami?

A czemu chcesz klonować?
Ustaw w opcjach oszczędzania energii żeby się nie wyłączał po zamknięciu klapy, przełącz wyświetlanie na monitor zewnętrzny jako jedyny i gotowe.

Albo przynajmniej które umozliwiają ustanowienie zewnetrzny monitor jako głowny z jego natywną rozdzielczością?

ZTCW to potrafi każda karta graficzna w laptopie.

Co do zewnetrznej klawiatury: wystarczy po prostu kupić jakąkolwiek na usb i musi działać, czy producenci ustawiają tu jakieś przeszkody?

Ja korzystam z najtańszej przejściówki z dwoma PS/2 -> USB i działa.