Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki nośnik do archwiwizacji danych?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki nośnik do archwiwizacji danych?
From: " 666" <akarm@wp.pl>
Date: Mon, 11 Aug 2014 11:11:36 +0200
Mimo posiadania napędów wewnętrznych dokupiłem ostatnio zewnętrzny i różnica w kulturze pracy jest mimo, iz to model (Lacie) zdaje się podróżny (czyli bardzo lekki, na biurko wręcz za lekki). Przy czym oryginalna cena katalogowa tego to $149, jak dla mnie z sufitu (szczęśliwie trafiłem za ok. $30 z wysyłką "raz rozpakowany").

-----
Ale jak byś chciał zapłacić 3 * więcej za drajw - to pewnie jego "kultura" byłaby znacznie lepsza.