Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Boczne przyciski myszy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Boczne przyciski myszy
From: Piotr Rezmer <p.r@bezBzdur.pl>
Date: Thu, 31 Jul 2014 14:03:43 +0200
Dzień dobry,

Mam oroblem (prawie jak blondynka). Mam mysz logitech M705. W przeglądarce Chrome działa mi tylko jeden z dwóch bocznych przycisków. Ma przypisaną funkcję back. Jakoś brakuje mi funkcji forward przypisanej do drugiego przycisku. Czy to problem:
A) Chrome'a
B) drivera
C) usera

W menedżerze urządzeń widzę tylko Mysz zgodna z HID, brak propozycji updateu drivera. W panelu sterowania dla myszy mam tylko standardowe ustawienia. Jest tylko dodatkowa zakładka "SetPoint Settings" ale tam są tylko ustawienia aktualizacji oprogramowania i wskaźniki stanu.

--
pozdrawiam
Piotr