Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] padł bios płyta Gigabyte

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] padł bios płyta Gigabyte
From: work <gta100@wp.pl>
Date: Tue, 29 Jul 2014 20:15:26 +0200
Witam

No właśnie:płyta Gigabyte H87-HD3 a na niej proc i5 4440. Mam już ją ok pół roku, nie podkręcam proca ani nie robię innych niestandardowych działań, po prostu użytkuję kompa. I nagle po odpaleniu kompa pojawia się komunikat, ze bios uszkodzony i że następuje jego upgrade (płyta posiada dual bios). Komp chodzi ok ale pojawia się wątpliwość co się stało, że padł bios, który raczej rzadko pada w takich sytuacjach. A może dlatego właśnie Gigabyte opatentował wynalazek w postaci dual bios. Już miałem parę kompów z płytami najczęściej Asusa ale coś takie spotkało mnie pierwszy raz. Zaznaczam ze bios ten padł nie podczas flashowania do nowszej wersji a podczas uruchomienia kompa.

pozdro