Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] asrock z68-itx/ht

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] asrock z68-itx/ht
From: Michal Lukasik <michu_l@tlenCUT.pl>
Date: Sat, 26 Jul 2014 22:00:06 +0100
On 26/07/2014 20:30, For@ll wrote:

Płyta jak w temacie po resecie CMOS nie mam obrazu na żadnym z 3-ch
możliwych wyjśc.. d-sub/dvi/hdmi.. przed resetem cmos obraz był i
wszystko działalo.. dodam, że wczesniej mi padł zasilacz i musiałem
wymienic na nowy.. jaka jest szansa ze przy padzie zasilacza uszkodziłą
się płyta...

Wprost proporcjonalna do jakości zasilacza. Znając realia bardzo duża. ;D

Brak mi juz pomysłów czemu nie podaje sygnału na żadnym
wyjsciu..

Jesteś pewien, że to tylko brak obrazu?
OS odpala normalnie (tyle, że bez obrazu oczywiście)?
POST BEEPer na płycie wydaje jakieś dźwięki?
IMO MB nie odpala wcale bo przy okazji coś ruszyłeś np. RAM, albo choćby wtyk od CPU_FAN. Sprawdź wszystko po kolei, jeśli trzeba to nawet rozłóż i złóż ponownie.
--