Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [Gdzie] Splitter Rozdzielacz Rozgałęźnik Extender Trojnik RJ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [Gdzie] Splitter Rozdzielacz Rozgałęźnik Extender Trojnik RJ45 (Ethernet)
From: Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl>
Date: Wed, 09 Jul 2014 08:58:22 +0200
Dnia 2014-07-09 07:29, *jakson* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Gdzie w Polsce dostane takie cos:
http://olis.cc/catalogue/userfiles/productlargeimages/product_1609.jpg
?

Szukalem na allegro i nic - same trojniki 3 x gniazdo ethernet
a ja chce takie jak wyzej.

Dwa sygnały jednym kablem?
Kupiłem coś takiego (w natłoku prawie samych trójników):
http://allegro.pl/rozdzielacz-sieciowy-rj45-2-kable-utp-0-5m-i4223927555.html
Działa bez problemu - mam tym puszczony net i IPTV z routera FTTH do STB i drugiego Routera w salonie :) W komplecie były 2 krótkie kabelki. Drugie 2 trzeba mieć swoje no i ten jeden który to wszystko połączy :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om