Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Uwalony pendrak Patriot Supersonic Pulse 8GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Uwalony pendrak Patriot Supersonic Pulse 8GB
From: the_foe <the_foe@wupe.pl>
Date: Thu, 31 Jul 2014 18:15:38 +0200
W dniu 2014-07-30 17:13, R.e.m.e.K pisze:

Post tolka o pendrive mnie zmotywowal tdo zapytania o moj pendrive.
Otoz mam pendriva, ktory nie jest widziany przez system, ani moj, ani inny
(w innych komputerach) - zatem nie jest to problem OSa.
Probowalem sie do niego dobierac roznymi wygooglowanymi toolami, ale nic go
nie widzi.
Mam go od kumpla, ktory go zepsul jakims programem niskopoziomowym do
pendrive, bo mu sie zachcialo bawic. Byl prawie nowka.

Pendrive swieci na niebiesko gdy sie go wpakuje do USB, najpierwmruga przez
chwile, potem swieci juz swiatlem ciaglym.

Czy jest szansa, zeby go "obudzic"?

Na początek: włóż pena, wpisz w Uruchom>compmgmt.msc a następnie wybierz Magazyn>Zarządzanie dyskami. Zobacz czy pen jest tu widoczny i czy ma w ogole partycję. Jak nie ma to utwórz.

--
@foe_pl