Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] padł bios płyta Gigabyte

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] padł bios płyta Gigabyte
From: work <gta100@wp.pl>
Date: Wed, 30 Jul 2014 07:35:53 +0200
tak próbowałem. Wgrał się bez problemu najnowszy bios.

W dniu 2014-07-29 21:16, BQB pisze:
W dniu 2014-07-29 20:15, work pisze:
Witam

No właśnie:płyta Gigabyte H87-HD3 a na niej proc i5 4440. Mam już ją ok
pół roku, nie podkręcam proca ani nie robię innych niestandardowych
działań, po prostu użytkuję kompa. I nagle po odpaleniu kompa pojawia
się komunikat, ze bios uszkodzony i że następuje jego upgrade (płyta
posiada dual bios). Komp chodzi ok ale pojawia się wątpliwość co się
stało, że padł bios, który raczej rzadko pada w takich sytuacjach. A
może dlatego właśnie Gigabyte opatentował wynalazek w postaci dual bios.
Już miałem parę kompów z płytami najczęściej Asusa ale coś takie
spotkało mnie pierwszy raz. Zaznaczam ze bios ten padł nie podczas
flashowania do nowszej wersji a podczas uruchomienia kompa.

Ciężko wyrokować, dlaczego to się stało, a próbowałeś wgrać bios ponownie?