Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk do 4 letniego laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk do 4 letniego laptopa
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 29 Jul 2014 03:15:41 +0200
Dnia Mon, 28 Jul 2014 18:49:17 +0100, 2late napisał(a):

> A tak z ciekawosci - dlaczego?
> Pytam bo jak tylko udaloby mi sie sprzedac dyski zewnetrzne, to z checia
> kupilbym jak najwieksze i WD Black.

Opcja korzystania z NAS zakłada raczej konfigurację któregoś poziomu RAID.
Dyski klasy WD Green w tym zastosowaniu sprawdzają się mocno średnio.
Dlaczego? W celu oszczędności energii odparkowują m.in. głowice i zwalniają
prędkość obracania talerzy. Część co bardziej wrażliwych kontrolerów, jeżeli
dysk zbyt wolno zaraportuje swoją gotowść do pracy zgłasza, że dysk z danego
RAID wyleciał.

[ Są dwa sposoby na zrozumienie kobiety: pierwszy nie działa, drugi nie    ]
[ istnieje.                                              (demotywatory.pl) ]