Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Przedłużacz USB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Przedłużacz USB
From: mirekc <mirekc@interia.pl>
Date: Fri, 25 Jul 2014 14:37:19 +0200
W dniu 2014-07-25 14:10, Borneq pisze:
> Kupiłem przenośną nagrywarkę Blu Ray Panasonic UJ-260. Ma bardzo
> króciutki kabel. Wziąłem przedłużacz, po podłączeniu świeciła się dioda
> ale nie było widać dysku. Bez przedłużacza widać.
> Pytanie: czy musi być krótki, czy to przedłużacz USB starego typu i czy
> można dostać nowy, który by pasował do nagrywarki? Nie musi być bardzo
> długi, ale by choć trochę przedłużył.

Musi wspierać USB 2.0. Głównie chodzi o spadek napięcia na żyłach
zasilających przy obciążeniu dużym prądem (USB 2.0 dopuszcza 500mA). "Na
oko" takie kable różnią się tym, że są grube, ale najlepiej żeby był
jakiś markowy i żeby było wyraźnie napisane (na opakowaniu kabla, a nie
na etykietce gdzieś w sklepie) USB 2.0. No i raczej krótki.