Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] ciekawostek ciąg dalszy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] ciekawostek ciąg dalszy
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Tue, 22 Jul 2014 20:18:49 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 20 Jul 2014 20:24:27 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <lqh1h2$hk1$1@node2.news.atman.pl>
 od feldmarszałek tusk <NOSPAM_testowanije@go2.pl>  :
>kupiłem dysk sata, podłączam go przez adapter USB do komputera i...
>w głośnikach pojawia się bardzo głośne trzeszczenie
>dysk co chwilę się restartuje...
>
>ciekawe czy po/eu by podołało takim zagadnieniom...

Zarówno Donald Tusk jak i Manuel Barroso nie mają kłopotów z dyskami
łączonymi po USB, nie muszą też kupować po sześć nagrywarek aby trafić
na sprawną, wiesz z jakiego powodu?
Oni nie kupują komputerów na kilogramy w składnicy złomu.
Twoje komputery są zepsuta, są zepsute w całości, wywal je do śmieci i
kup nowe ze sklepu, najlepiej z gwarancją, zaplombowaqne lub
zaspawane, oszczędzisz sobie i innym kłopotu.