Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jakie urządzenie wielofunkcyjne laserowe mono tanie w eksplo

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jakie urządzenie wielofunkcyjne laserowe mono tanie w eksploatacji?
From: Maciek <maciek@nospam.pl>
Date: Mon, 14 Jul 2014 16:39:05 +0200
W dniu 2014-07-12 20:42, Irokez pisze:
> Potrzebne coś pokroju tego samsunga ale posiadające LAN lub WiFi.
> No i podobnie proste w "upgrade" i dosypkach - koszt eksploatacji
> Atramenty odpadają - kolor nigdy nawet na chwilę nie był potrzebny,
> miesięcznie dwie ryzy papieru drukuje.
Może Panasonic KX-MB1536? Jest to drukarka, skaner, kopiarka, fax, z
podajnikiem ADF i dodatkowo urządzenie współpracuje z siecią. Ja
wprawdzie eksploatuję KX-MB1530 (czyli wersję USB, bez LAN), ale
zastrzeżeń nie mam. Sypie się do kasety toner, co 2500 stron trzeba się
zainteresować wbudowanym w kasetę bębnem światłoczułym, tzn. albo kupić
nowy toner (jeśli bęben zużyty), albo zainstalować nowy chip. Dzięki
takiemu rozwiązaniu nie ma problemu z serwisem, co nawet ostatnio
sprawdziłem, gdy po półtora roku użytkowania coś się zaczęło dziać z
portem USB - naprawione bez problemu w ciągu jednego dnia, jest serwis
door-to-door.

--
Pozdrawiam
Maciek