Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] To teraz do kompletu jeszcze "kombajn" laser kolor

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] To teraz do kompletu jeszcze "kombajn" laser kolor
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 14 Jul 2014 09:36:42 +0200
W dniu 2014-07-14 08:56,  666 pisze:

- podajnik ręczny - w niektórych drukarkach trzeba w sterowniku
zmienić źródło papieru, gdyż w innym przypadku nie pobierze z
podajnika ręcznego.
Z ręcznego pobierają papier m.in. OKI i Lexmarki.

> I Samsung pobiera.
> A Lexmark NIE pobierał (przynajmniej moje nie pobierały) - czyli zależy
> od konkretnego modelu.

Poprawiłem za Ciebie cytat.

Spotykałem się też z drukarkami, w których trzeba było ustawić "auto" dla podajnika ręcznego - wtedy same pobierały. Niektóre drukarki też miewały priorytety podajników (chyba m.in. Kyocery?) i jeśli któraś z "szuflad" miała wyższy priorytet od tacki ręcznej, to tacka była zasysana dopiero po wyczerpaniu podajnika/podajników głównych.

Oczywiście, masz rację - to zależy głównie od modelu, aczkolwiek nie spotkałem OKI, która by nie chciała standardowo pobierać z tacki ręcznej.

Ja miałem do czynienia z kilkoma Lexmarkami, chyba tylko jeden "kombajn" atramentowy musiał mieć wymuszony podajnik ręczny, aby z niego korzystał.

--
Pozdrawiam.

Adam