Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] CO BEDZIE LEPSZE?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] CO BEDZIE LEPSZE?
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Sat, 5 Jul 2014 09:06:38 -0500
"zil0g" <zil0g@megapolis.prl> wrote in message news:1404518320_pcp$zil0g@cyberdyne.pl...
*Pszemol* wdusil[a] knefle:

Może porównywalne są, ale Vista jest w tym porównaniu dużo gorsza.

Jakis konkretny przyklad?

Nie robiłem żadnych testów z zegarkiem w ręku, ale mój stary
komputer z 2007 roku kupiony z Vista po zainstalowaniu
Windows 7 wyraźnie szybciej startuje, szybciej wchodzi w stan
hibernacji i szybciej wychodzi z hibernacji - w czasie normalnego
użytkowania pewnie będzie podobnie jak zaczniesz mierzyć...

Faktycznie jeśli koszt systemu jest dla Ciebie dużą kwotą w plecy
to pewnie nie warto wymieniać wersji, wystarczy nowa instalka.