Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] SCX-3205W - Scanner shading error

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] SCX-3205W - Scanner shading error
From: Michal Lukasik <michu_l@tlenCUT.pl>
Date: Sun, 29 Jun 2014 10:29:00 +0100
Witam

Jest tu ktoś kto serwisuje sprzęt Samsunga?
Mój SCX-3205W się zbuntował. Nie działa WiFi - niewiedzieć czemu bo self-test wyświetla błąd S3-3122 (Scanner shading error). Drukarka drukuje tylko po kablu (LAN) (nie sprawdziłem jeszcze USB) i nie chce skanować. Shading report jest "niski" i "nieregularny" co wg. serwisówki wskazuje uszkodzenie CIS albo MB. W trakcie tego testu CIS wykazuje oznaki życia (tj. świeci składowymi i bielą) ale porusza się IMO nie tak jak powinien (tylko kilka centymetrów od pozycji zaparkowanej). Przy próbie skanowania jest martwy. Obawiam się, że to MB. Słusznie?
--