Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk do NAS - jaka seria?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk do NAS - jaka seria?
From: " 666" <j.666@gazeta.pl>
Date: Tue, 24 Jun 2014 10:01:42 +0200
Nie chodzi o dysk "w" NAS (w takim przypadku usypianie dysków jest obsługiwane przez oprogramowanie NAS, podobnie jak wentylator w niektórych NAS), ale o dodatkowy dysk podłączony do NAS lub do tunera telewizyjnego przez kabelek USB.
Gdzieś w FAQ-u do swojego NAS wyczytałem, że oprogramowanie NAS nie obejmuje
usypiania dysku zewnętrznego (dodatkowego, po USB).
Brak usypiania jak dla mnie dyskwalifikuje takie rozwiązanie (z uwagi na hałas).

-----
Jak dobrze że mój Green w Qnapie tego nie wie.