Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Jaki dysk sieciowy ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Jaki dysk sieciowy ?
From: Radek D <radek997@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 21 Jun 2014 23:33:35 +0200
Potrzebny mi jest dysk sieciowy, który wepnę w 1000 Mb/s LAN - polećcie jakieś rozwiązanie.

80% wykorzystania to robienie backupu z dysku na stacji roboczej (około 3TB) i udostępnianie tego w LAN, 15% to udostępnianie zawartości w LAN dla TV/HiFi i urządzeń mobilnych, 5% jeszcze nie wiem (ściąganie torrentów itp.).

Preferowany przeze mnie dostęp do danych to podmapowanie dysku na PC i używanie tak jakby był lokalny. Do synchronizacji mogę użyć jakiegoś dodatkowego/dedykowanego oprogramowania ale ręcznie też da radę.

Jak widać - wymagania bardzo małe - może jeszcze podpowiecie co mi się może przydać.

Jako to, że dysk 4TB do NAS to wydatek około 600zł myślałem nad czymś w stylu WD My Cloud 4TB 10/100/1000 MB/s - za niecałe 200zł więcej mam już gotowy do użycia NAS i kilka bajerów, które może kiedyś wykorzystam.

Czy to dobre rozwiązanie dla mnie ?

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.