Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Niedrogi laptop- dylemat

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Niedrogi laptop- dylemat
From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl>
Date: Fri, 20 Jun 2014 09:33:10 +0200
Dnia 2014-06-19, o godz. 20:56:18
Irokez <no.email@wp.pl> napisał(a):

> A po co w laptopie LAN 1Gbit? Przecież laptop jest maszyną mobilną i
> ma mieć jak najlepsze WiFi i najlepiej dodatkowo wbudowany modem
> WWAN/3G/GPRS Kabel LAN? a czasami podłączę...  raz w roku.

To że Ty nie podłączasz to nie znaczy że inni nie podłączają. Nie
wszyscy używają komputerów do tego co Ty. Dla mnie
- i wielu innych ludzi z którymi współpracuję - laptop bez Ethernetu
  nie nadaje się do pracy. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta -
  praktycznie nie ma urządzeń (przy czym nie chodzi tu o domowe routery
  czy AP) do sieci komputerowej czy monitoringu z interfejsami WiFi.
  Poza tym że względów bezpieczeństwa lepiej żeby ich nie miały.

Zdrówko