Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] dużo monitorów do jednego PC

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] dużo monitorów do jednego PC
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm>
Date: Thu, 19 Jun 2014 17:20:09 +0200
nie ściana tylko linia. 4 monitory w rzędzie - to już jest sprawa warta zastanowienia.

Jeśli zaś jasność nie ma aż  takiego znaczenia (np w galerii jakiejś,
gdzie jest w miarę pół-mrok albo przynajmniej nie rażąco jasno)
północna strona, bardzo dużego budynku. postawie tam laptopa i zobaczę czy na jego ekranie w ciągu dnia coś widać.

tanio na ten rozmiar - tylko rzutnik, używany i tak wyjdzie ci taniej
niż te kilkanaście 17"...
Kilka. max 8 wejdzie. :)
Rzutnik - fajny pomysł. tylko czy tani rzutnik, niezależnie od rozdzielczości, bo mnie 320/240 wystarczy, będzie wstanie cokolwiek widocznego wyświetlić? mało tego, rzutnikiem mogę "rzucać" światło od tyłu na jakiś częściowo przepuszczalny ekran!

ToMasz