Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] problemy z grafiką

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] problemy z grafiką
From: Zyga <zyga.dude@wp.pl>
Date: Mon, 16 Jun 2014 20:57:02 +0200
Witam

Mam problem w poprawnym zdiagnozowaniu problemów z grafiką.

Kupiłem na allegro używaną płytę z procesorem i ramem. Zamontowałem do swojego starego kompa i tak to się teraz zachowuje:

https://www.dropbox.com/sh/lw2dt6w3brdmq5b/AACBoz0AV0xGB4eEt-OGJm20a

Pierwsze zdjęcie: to ekran po uruchomieniu kompa.
Drugie zdjęcie: Po kilku sekundach na dole pojawia się pas i nic już zdziałać nie mogę. Trzecie zdjęcie: Jeśli zaraz po włączeniu kompa zdążę wcisnąć 'tab' to pojawi się ten ekran
Czwarte zdjęcie: pojawia się sekundę po ekranie trzecim.

Nic innego nie udało mi się uzyskać.

To co kupiłem to:
Płyta główna Gigabyte GA-M720-US3
Procesor z wentylatorem (boxowym) - AMD PHENOM 9600 black edition (2,3 ghz)
RAM 2 x 4gb, 800mhz GOOD RAM

To co zostało ze starego kompa:
Karta graficzna: NVIDIA GeForce 7600 GT 256MB
Zasilacz: Modecom Feel 400ATX
Monitor: Gateway FPD2185W
Dysk: SAMSUNG 250 GB, 8 MB, SATA II - SP2504C

Ktoś podpowie gdzie szukać winowajcy?
Karta graficzna zepsuta? Ale ze starą płytą nadal działa.
A może zasilacz za słaby?

Za wszelką pomoc z góry dzięki.

Zyga