Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] WD TV LIVE Media Player - Nie mogę odtworzyć filmów MKV w si

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] WD TV LIVE Media Player - Nie mogę odtworzyć filmów MKV w sieci, z pendrive'a działają...
From: lukasz.gwis@gmail.com
Date: Mon, 9 Jun 2014 13:22:27 -0700 (PDT)
W dniu poniedziałek, 9 czerwca 2014 22:05:44 UTC+2 użytkownik 2late napisał:

> Mozliwe ze sa pewne ograniczenie w odtwarzaniu strumieniowym. Mam
>
> odtwarzacz WD TV Live i serwer multimediow Zyxel. Na przyklad kiedy chce
>
> obejrzec film z napisami pojdzie tylko jesli wybiore jako zrodlo windows
>
> shares (dodatkowo plik z napisami o tej samej nazwie musi byc w tym
>
> katalogu). Natomiast jesli puscisz ten sam film strumieniowo o napisach nie
>
> ma mowy. Podejrzewam ze tu obowiazuje ta sama regula. I nie jestem pewien
>
> czy zalezy to od serwera a nie od odtwarzacza.
>

> Pozdrawiam
>
> --

> [...]

Bardzo możliwe, że jest tak jak piszesz.
Właśnie przed chwilą pojawił mi się kolejny folder, ten docelowy, w zakładce
udział sieciowy, wszystkie filmy hulają :) Z tego co pamiętam, kilknąłem prawym
klawiszem na folderze, wybrałem udostępnij --> określonym osobom, następnie
rozwinąłem pasek, wybrałem opcję "wszyscy" --> dodaj, dałem jej prawa odczytu i
kliknałęm ok. Po jakiejś chwili pojawił się ten folder w udziale sieciowym. Nie
wiem tylko czemu MKV nie działają w opcji "Serwer mulimediów", ale w sumie co
za różnica, którą opcję wybiorę w WD LIVE...