Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] WD TV LIVE Media Player - Nie mogę odtworzyć filmów MKV w si

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] WD TV LIVE Media Player - Nie mogę odtworzyć filmów MKV w sieci, z pendrive'a działają...
From: lukasz.gwis@gmail.com
Date: Mon, 9 Jun 2014 11:17:07 -0700 (PDT)
Sorki, nie wiem jak edytować wpis. Jedną rzecz odkryłem. Jak wchodzę na WD TV
LIVE w serwer multimediów, to jest wyżej opisana kaszana z MKV, ale jak
wszedłem w udział sieciowy, windows shares, home, to zobaczyłem katalog users i
w nim kilka podkatalogów (min. z moim imieniem). Kiedy wrzuciłem na kompie film
MKV do tego katalogu, to film odpalił normalnie po sieci na WD LIVE :D Wychodzi
więc na to, że coś robię źle z udostępnianiem plików. Jakieś sugestie?