Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] linksys/cisco hackniete routery [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] linksys/cisco hackniete routery [cross]
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Sat, 07 Jun 2014 14:15:27 -0400
są dwa routery E2000 i E3000 w rożnych miejscach. na obu zostały zmienione IP DNSow i są co jakiś czas podmieniane. "moon malware" się chyba toto nazywa. niby to nie nowość CISCO. wie o tym. wydało oficjalne oświadczenie, że problem jest, że oni wiedzą, ale dalej dupa. upgradów firmwaru jak nie było, tak nie ma. co z tym fantem zrobić? bo sprawdzać kiedy mi podmienią IP nie za bardzo mi się chce, zresztą to nie jest eleganckie rozwiązanie. upgradu zrobić nie ma do czego. tomato chyba zaniechane. warto próbować inne mody? jeśli tak, to jakie do tych modeli i czy są bezpieczne? na jednym z tych routerów mogę eksperymentować, ale drugi jest trochę poustawiany i nie chciałbym stracić tych ustawień, ani wpisywać ich od nowa i testować.

z góry dzięki za wskazówki dotyczące problemu. <rs>