Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] najlepszy notebook :-)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] najlepszy notebook :-)
From: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf@media-lab.com.pl>
Date: Sat, 31 May 2014 10:34:02 +0000 (UTC)
Dnia 26.05.2014 Poldek <puilares@interia.pl> napisał/a:

> MacBook Air :-)

W 2,3 lider, 1, 4 - średniak.

Łatwiej byłoby coś wskazać gdyby pułap cenowy był określony.
Wydajność niby dopiero na 4 miejscu, ale po moich doświadczeniach z atomami
to już nie chcę wracać do aż tak wolnych jednostek w laptopie. Były dobre
kiedyś,
ale zaawansowane JS-y typu goole maps czy html5 dyskwalifikują je nawet jako
netbooki :)
Szukałbym jednak w jakimś klonie air na win + najmniej i3 ulv.
celerony wydrenują acu za szybko.