Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Praworęczni i mysz w lewej ręce

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Praworęczni i mysz w lewej ręce
From: Poldek <pugilares@interia.eu>
Date: Fri, 30 May 2014 09:56:18 +0200
Piotr Rezmer wrote:
R.e.m.e.K pisze:

Wiesz co? Ty idz do lekarza, bo z tymi nagarstkami masz cos nie teges ;-)

To ja wiem :) 3 lata temu połamałem oba nadgarstki i nie odzyskam już
pełnej sprawności w prawej.

A poza tym moze zacznij mniej myszy uzywac, w koncu jestes programista
a nie
grafikiem, wiec moglbys sie bez mysze obejsc prawie zupelnie :-)

Muszę to sobie przemyśleć. Rozumiem, że sugerujesz korzystanie z
narzędzi myszoodpornych typu vi? :)

W zwykłym Windowsie można się bardzo dobrze obsłużyć prawie bez użycia myszy. Oczywiście nie dotyczy rysowania w Paincie itp. Zainteresuj skrótami klawiaturowymi.

Inne rozwiązanie to trackpoint, trackpat itp.
Inne rozwizą