Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] skladak dla gracza

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] skladak dla gracza
From: "Chris" <chris@mail.com>
Date: Thu, 29 May 2014 15:13:11 +0200
zhbick nabazgrał(a):

Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lm75ap$92e$1@node2.news.atman.pl...
kupowanie laptopa do gier to niezbyt dobry pomysł
Dla czego ??
ps. oprócz ceny oczywiście.
Dlatego, że jest to rozwiązanie nieuzasadnione ekonomicznie (znacznie słabszy sprzęt za taką samą kasę), gorzej wypada w sensie ergonomii (na laptopie niezbyt przyjemnie się gra) i krócej spełnia swe założenia (brak możliwości upgrade). Poza tym laptopy z osobnymi kartami graficznymi
często  trapi problem związany z przegrzewaniem i usterkowość
wymuszająca oddanie do  serwisu celem reballingu. Ale o tym wspomniał
już wątkotwórca i nie pyta o  laptopa do grania za 2k PLN tylko o PC za
tę kwotę. Jaki laptop gamingowy w  tym budżecie byś zaproponował?

Żaden co nie znaczy że laptop nie nadaje się do grania.

Ja kupiłem lapka do grania bo po prostu nie mam obecnie miejsca na PC.
Co do komfortu grania nie widzę z tym problemów, jedyna różnica między PC to wielkość ekranu.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl