Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] dell d531 i pamięć

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] dell d531 i pamięć
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 27 May 2014 15:50:41 +0200
Dnia Tue, 27 May 2014 10:54:02 +0200, tusk, donald tusk napisał(a):

> widziałem ten manual, pisze w nim jedynie, że można montować 512/1/2 DDR2
> nie pisze nic czy można włożyć 4GB i czy w ogóle jest sens tyle montować?

Masz tam link do instrukcji serwisowej sieroto, odnośnie pytania o wymianę
napędu.

Co do pamięci - jak masz zapis, że obsługiwane są moduły 512MB/1GB/2GB to
obsługi modułu 4GB bym się raczej nie spodziewał. Zresztą - sprawdź jeszcze
na stronie producenta chipsetu, jaka jest maksymalna obsługiwana ilość
pamięci.

Na pytanie czy jest sens montować daną ilość pamięci, to odpowiedź brzmi:
pomidor. Jak zadasz pytanie precyzyjnie, to dostaniesz bardziej precyzyjną
odpowiedź.

[ Nie dyskutuj z nikim, kto ma nad Tobą pół litra przewagi.                ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]