Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] HP Pavilion DM4-2120ew - usb nieznane urządzenie.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] HP Pavilion DM4-2120ew - usb nieznane urządzenie.
From: Damian Skrycki <skrycki@gazeta.pl>
Date: Tue, 13 May 2014 09:19:54 +0200
Witam

Mam problem z laptopem HP Pavilion DM4-2120ew.Problem polega na braku sterowników - braku możliwości zainstalowania urządzenia USB. Nie wiem jakie to urządzenie, ale brak jego instalacji blokuje możliwość korzystania z portów USB. Instalacja czystej wersji systemu i sterowników ze strony HP dla tego modelu nic nie pomogła. Nadal w menadżerze urządzeń pojawia się nieznane urządzenie USB. Rozkręciłem laptopa i odłączyłem wszystkie urządzanie od płyty głównej i nadal nie wiem jakiego urządzenia usb nie można zainstalować.

Czy ten komunikat może wskazywać na uszkodzoną płytę główną??