Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Która grafika do starszego peceta

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Która grafika do starszego peceta
From: PeJot <PeJot_slepy_adres@mm.pl>
Date: Sat, 10 May 2014 13:22:53 +0200
Czołem.

Która grafika nadaje się do modernizacji starszego peceta: procesor to C2D E7400 ( 2x2.8GHz ), z widokiem na zamianę na C2Q E8200, płyta to Asus P5K z pci-e 1.0. Celem jest pecet do *okazyjnego* grania np. w Farcry 3, BF4, DX11. Problemem wydaje się tu pci-e 1.0, o zmniejszonej przepustowości w porównaniu z 3.0, na których działają współczesne karty. Pamiętam, że w czasach AGP "wąska" magistrala, np. x2 nie powodowała jakiegoś dramatycznego spadku benchmarków video dla karty x8. Dlatego nie chciałbym przepłacać, tylko *sensownie doinwestować* staruszka. A, zasilacz to OCZ extreme. W grę raczej pewnie wchodzą używane karty.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

---