Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] CHIP to magazyn dla młodych, aktywnych, wy kszt ałconych, za

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] CHIP to magazyn dla młodych, aktywnych, wy kszt ałconych, zamożnych mężczyzn...
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Wed, 07 May 2014 10:05:22 +0200
Dnia 2014-05-07 00:25, Użytkownik Pszemol napisał:

Zanim zrobisz z siebie idiotę większego niż jesteś poszukaj
kogoś z redakcji Chipa lub innego miesięcznika komputerowego
i spytaj ile mają (lub jaki procent) kobiet w bazie prenumeratorów ?

Nie wiem dlaczego mnie atakujesz personalnie i używasz przezwisk jakbyś nie
rozumiał mojego argumentu.

Ty nie użyłeś argumentu, ty stwierdziłeś ze skoro nie ma gołych bab
to pismo nie jest tylko dla mężczyzn.

Nie twierdzę przecież, że mają wśród prenumeratorów wiele kobiet ani - tym
bardziej - nie twierdzę, że jest to pismo dla kobiet.

Skoro wśród prenumeratorów nie maja wiele kobiet mogą uznać
swoje pismo za pismo dla mężczyzna i brak gołych bab nie ma
na to wpływu.

Twierdzę tylko że wzmianka na temat płci jest niepotrzebna lub wręcz
szkodliwa, bo przecież komputery to nie jest "tylko męska" rzecz jak
golenie brody :-)

Używanie komputera nie jest męską dziedziną, dłubanie w nich
już owszem.

Pozdrawiam