W dniu 2014-05-06 16:44, mr misio pisze:
Użytkownik Pszemol napisał:
Widzę, że w Polsce "gender" siedzi ukryty w wielu zakamarkach... :-)
Co na łamach CHIPa jest takiego "męskiego"? Gołe baby na rozkładówkach?
Jak się jakaś kobitka komputerami interesuje to jest to już gazetka nie
dla niej?
Zresztą, ja wprawdzie aktywny, wykształcony, być może zamożny ale już
nie super młody mężczyzna, więc chyba też nie zaprenumeruję... ;-)
https://kiosk.burdamedia.pl/index.php?products=product&prod_id=14
oj, nie wkleiles calosci hahahahaha
1) doradzają znajomym w zakupie sprzętu i oprogramowania -> chip to
magazyn dla profesjonalistow ;)
2) konsumpcyjny i nowoczesny styl życia -> no i dobrze, niech kupuja i
konsumują ;)
3) wydają na przyjemności więcej niż .......... mają ;) -> kredytobiorcy
doskonali, rozumiem zatem co ukryto pod "korzystają z usług finansowych"
4) lubia kino samochodowe blisko fastfoodów czyli "american dream" ;)
ale o so chodzi/
jest demokracja, każdy wydaje jak chce i na co chce, reklamy są głupie,
a wy zazdrośni i tyle.
|