Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Program do odczytu aktualnej temperatury CPU

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Program do odczytu aktualnej temperatury CPU
From: Pszemol <Pszemol@PolBox.com>
Date: Fri, 2 May 2014 13:33:36 +0000 (UTC)
Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com> wrote:

> A weź Ty spreparuj sobie bootowalnego pendrive'a z jakimś Kubuntu, uruchom
> toto właśnie w wersji live, odpal ów film z netu i sprawdź, co się wyprawia.

Wiesz co, chyba przełączylem tryp pracy na "performance" z "balanced" przed
ostatnimi pomiarami bo jak wróciłem do "balanced" to procesor jest jednak
teraz ok. 10 C chłodniejszy niż przed czyszczeniem. Co ciekawe jest te same
10C różnicy gdy nic nie robi w Windows i 10C różnicy gdy gra film z netu...

No nic, poprawa jest. Trzeba będzie obserwować czy będą znowu jakieś BSOD.

  • Re: [PECET] Program do odczytu aktualnej temperatury CPU, Pszemol <=