Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Myszka/klawiatura bezprzewodowa obsługująca dwa pecety na ra

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Myszka/klawiatura bezprzewodowa obsługująca dwa pecety na raz?
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Sat, 26 Apr 2014 15:03:27 -0500
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:ljh3b4$nml$1@dont-email.me...
No racja... :-)
Ale teraz sobie uświadomiłem że rozwiązanie ze switchem KVM nie
podejdzie u mnie bo jeden z moich dwu komputerów jest przy biurku
a drugi przy telewizorze i dzieli ich cały duży pokój po przekątnej...
Kabli mi się nie chce ciągnąć, dlatego fajnie byłoby mieć myszkę dwupecetową.

Mogę jeszcze pomyśleć o czymś takim jak serwer VNC na pececie
dającym sygnał do HDTV i obsługę go przez VNC client na pececie
przy biurku... Oba pecety są w tym samym LAN, więc nie ma problemu.